Sol och värme




Vaknade redan klockan 07:30 imorse och då  kunde jag inte sova längre för att det var så varmt i mitt sovrum. Det blev en tur ner till gymmet för att träna. Tyvärr så glömde jag min telefon så kunde inte ta några bilder där ifrån då. Surt jag vet men ska Inte glömma den senare ikväll, jag lovar! 

Sjukgymnasten var hos mig idag för att berätta att min nya rulle är antagligen fixad och klar om 1 till 1 1/2 vecka. Jag längtar såååå himla mycket tills den dagen är här. Ligger nu och solar även idag i den sköna solen. Jag är så himla glad och nöjd att värmen äntligen är här hos oss i Sverige! Hoppas verkligen att värmen och solen är kvar hos oss för alltid nu ända tills september. Hoppas det kan man väl alltid göra men tyvärr så tror jag inte på det riktigt. Tänkte sola nu i några timmar tills min vän Carro kommer till mig. Sen ska vi iväg för att träffa Kate! 😃❤️ Men vi hörs senare idag när jag är i gymmet ikväll. Ha en underbar dag i ☀️ och glöm inte att ta på er solkräm! 😉