Företag/ privatpersoner sökes!!

.... tänk om jag själv hade kunnat få ihop 25 tusen kronor så att jag själv skulle kunna bekosta en ny rullstol som jag verkligen är i behov utav. Eller om det fanns antingen privatpersoner eller något företag som skulle kunna tänka sig att sponsra eller hjälpa mig med att få ihop till en ny rullstol eftersom min rullstol som jag har haft i 1 år och 8 veckor och 1 dag blev bestulen i måndags den 24 februari 2014.
 
Sedan min rullstol blev bestulen för exakt 4 dagar sedan så har jag endast varit inomhus och försökt hasat/ kasat mig fram på golvet här hemma. Inte alls det lättaste men det har fungerat eftersom detta här är ett nödläge dvs. Två stycken långbyxor har jag rivit i sönder pga att jag har fastnat i 2 olika trösklar och det har kostat en massa pengar för att jag måste i framtiden köpa mig två nya par byxor för detta här.
 
Min allra största önskan är att någon kanske upptäcker min fina och vackra blogg och kanske skulle kunna tänka sig att hjälpa mig med att få ihop minst 25000:- till en ny rullstol. Imorgon när det är lördag så skall jag prata med tidningen för detta här är inte okej.