24

Extremt många dagar har nu passerat förbi och det har nu gått följande dagar sedan mitt rullstol försvann iväg. Hela 24 dagar! :( 

Under dessa veckorna, dagarna, timmarna också vidare har bestått utav nästan ingen träning och jag har varit väldigt uttråkad och ledsen. Ingenting är kul längre, ingenting att göra, ingen vistelse utomhus alls blir det i heller. Precis ingenting händer för min del just nu sedan 3 1/2 vecka tillbaka! Livet suger rejält kan man lugnt säga. 

Hade det hänt andra så hade jag lätt gått in och försökt att sponsra med en del i alla fall. Men ingen verkar bry sig alls om mig och händelsen i februari månad. Det känns precis som att just nu så tänker bara människor på sig själva och är så himla självkritiska och egoistiska så det är fruktansvärt, hur kan man! 


Ritade den här bilden en dag i den här veckan för att få tiden att gå lite fortare dvs. 


Godnatt, //